Studerande Söndag

God kväll på er!
Nu är det igång på allvar. Ska skärpa mig med blogginlägg. Ska ju försöka nå ut till hela vida världen :)
Imorgon har vi en hemtenta som ska vara inlämnad. Jag läser ju en fristående kurs som handlar om Mode och Trender på Campus i Helsingborg. Dö intressant kurs och jag tycker det är skitkul på föreläsningarna, men hemtenta det är ju mindre skoj så jag blir hela tiden avbruten av andra saker. T.ex nätshopping, titta på andra bloggar, kika i kylskåpet lite då och då och smsa någon. Suck.. det är inte lätt att sitta rakt upp och ner och bara skriva. Det ska bli intressant och se vad det blir av denna hemtentan. I värsta fall finns det en andra chans vid ett senare tillfälle. Jag har ungefär två sidor kvar att skriva sedan ska jag bara slänga mig framför tvn eller bara gå och lägga mig!

jag är överlycklig över mina nya stövlar från topshop! Invigde dem igår. Tycker de är skitsnygga.


Kommentarer
Postat av: elin.e

balla stövlar

2009-11-12 @ 17:01:07
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0