OH NO!

Gissa vad jag nyss upptäckte? Mina nya stövlar från Topshop har spruckit i sömmen där bak!!! Fan vad arg jag blir. Och idag hinner jag inte gå dit och klaga så måste vänta till imorgon! Jävla skit. Jag vill ju ha likadana för jag gillar dem som fan. :( ledsen man blir. Jag som var på så bra humör denna morgon. 
Snart är det skolan som gäller. Ska ringa till Sophie nu och bestämma vilket tåg vi ska ta. 
Ikväll kommer Anna till mig. Efter jag har varit på Körskolan d.v.s :) Ska äntligen börja med körkortet nu! Mitt mål är att ha det innan jul, vilket jag tror jag kommer klara! 
Oh well, vi hörs senare :) Ha en underbar dag.
Smycken från: Efva Attling, Rhodos och Guldfynd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0