Kanske de mest perfekta pumpsen?

I tisdags köpte jag ett par nya skor.. och ja jag vet att jag har många, och jag behöver egentligen inte fler.. yadayada.
Ett par svarta pumps är ett måste i en flickas garderob :) man kan ju använda det till allting. Likaså "den lilla svarta"
Nu i eftermiddags har jag kört mamma. Hon har agerat trafiklärare. Jag hoppas jag tar mitt körkort innan detta året är slut. Jag känner lite press på mig. Men jag gillar ju när det är lite hetsigt så det ska jag nog kunna klara av. Sen får vägarna akta sig!
Det blev ingen mini-fest i Henkes lägenhet ikväll. Så det blir väl Madde-kväll istället. Inte mig emot överhuvudtaget.
Pappa och jag lagar tacos just nu, alltid lika gott. Är lite sugen på att ta ett glas vin till det.
Ska bläddra lite i tvn också, ifall det går något kul.
Charmig bild på mig och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0