Tomtens lilla hjälpreda.

Har ni sett runwayshowen från Köpenhamn idag? Jag har kikat lite smått. Det är klimatsmarta kläder, good work tycker jag, för de var även riktigt snygga.

Hur har dagen varit? :) Min har varit bra. Jag körde mamma och otto för att titta på ett litet hemligt projekt ;) Åkte sedan vidare med Otto till Lund då mamma skulle jobba. Vi fikade på Espresso House. Åt mudcake så okej min TNT träning börjar imorgon. Har inte heller tränat idag. Men det var så mättande så Otto fick äta resten, fastän han ätit mocca cup cookie och varmchoklad, haha! Sedan cruisade vi vidare till Nova Lund, mötte mamma och köpte en bok om Gambia, till deras resa, julklappar till mina kusiner och en julklapp till mig själv:D (från mamma) Det blev ett par supersnygga träningsbyxor från Craft! De är tighta löparbyxor med dragkedjor vid fötterna och ovanför rumpan. De satt som en smäck och kändes perfekta att träna i, kanske inte som dansbyxor dock. Ska visa en bild senare.

Nu ska jag slå in paketer, det är något av det roligaste jag vet. När jag var liten smög jag upp mitt i natten en gång bara för att locka paketsnöre. Mamma hittade mig med sax och snöre i hallen, haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0