Stockholm - Åre

God förmiddag!
Vilken kaos det var igår på Sturup flygplats. Mitt plan skulle gå 15.30. När pappa kört mig till flyplatsen inser jag att jag glömt mitt pass hemma i Lund! Typiskt mig.. Papi blir lite småsur, men den söta personalen säger nog att det ska gå bra ändå eftersom jag skulle till Bromma. Fick reda på att planet är försenat p.g.a snöoväder till klockan 17.00. pappa kör tillbaka och hämtar mitt pass. Jag checkar in, går till min gate och väntar, och väntar och väntar lite för länge tycker jag då klockan börjar närma sig 17.00. Planet blev försenat till 17.30, 18.30, 19.30 och sedan 21.10, men då hade de ingen besättning. Så runt 22.30 var jag framme i Stockholm igår.

Sov som en stock hela natten (nästan ;)) Någon höll mig vaken..(victor) Och nu är jag utvilad till tusen iallafall. Är ensam i kusinernas hus nu då emelie och fanny har skolavslutning och föräldrarna jobbar. Har käkat frulle och väntar på att de ska komma hem. Jag, Semlan och Fanny ska nämligen hinna med en liten shoppingrunda på Täby Centrum innan vi åker till Åre. Solen skiner här i Stockholm och det är jätte mycket snö! Bilfärden kommer ta ca 5 timmar så vi har laddat upp med filmer att titta på.

Jaha, då ska jag åka skidor.. för tredje gången i mitt liv. Känns så tryggt att min pojkvän säger: jag slår vad om att du kommer bryta något ben och han är verkligen stensäker på det. Fick även ett sms av pappa imorse: Ha det underbart i Åre älskling, bryt nu inga ben! Precis som att de har gaddat ihop sig och tror verkligen att jag ska komma hem och ligga på sjukhus hela julen. NEHEDÅ! Ni tror fel. Sveriges bästa skidåkare, det är jag det!

Jag försökte hitta webcams knappen då denna datorn men gjorde det ej, sorry :)

Kommentarer
Postat av: Victor

Nä höll jag dig vaken? :O det kan jag inte tänka mig. Hur då?

2009-12-18 @ 11:20:55
Postat av: Yasha

Du var snuskig :) :)

2009-12-18 @ 18:53:17
URL: http://yashica.blogg.se/
Postat av: Victor

men du gillade det med tanke på vad du skrev på din andra blogg http://yashikka.blogg.se/ ;)

2009-12-19 @ 10:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0