Julbaks-morgon

Imorse var vi och handlade ingredienser till lussebak! Och nu jäser dom små gula sötnosarna för fullt. Kvart över är det dags för ugnen så hoppas vi att de bllir riktigt gyllenbruna och mumsiga. Och mellan bullarna jäser så skriver jag inledningen på mitt reflektionspapper, perfect match!

Ikväll är det 3 gånger 20 års fest. Om jag ska vara ärlig vet jag bara namnet på en av killarna, haha! Vilken koll jag har. Har iallafall inte bestämt vad jag ska ha på mig. Ska jag köra på någonting jag har hemma, eller ska jag gå en snabb runda i stan och köpa något? Väljer också mellan två skor, antingen ett par silver-brons aktiga från Topshop eller ett par svarta från Nelly, svårt det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0