I'm in chock!

Haha, ni kan inte gissa vad som hände nyss. Det kanske inte alls kommer låta lika roligt nu, men jag skrattade för mig själv iallafall. Jag tycker om att gå runt lättklädd när jag är hemma. Nu ikväll gick jag runt i trosor och ett linne. Jag stod och tömde diskmaskinen, och helt plötsligt hör jag hur någon visslar. Jag reser mig snabbt upp och tittar ut genom fönstret men insåg att någon visslade på sin hund. Snacka om att vara självgod? haha. Inte mindre än en minut senare kör en raggarbil förbi huset och tutar ordentligt med pumpandes musik.

Det är omöjligt, och då menar jag omöjligt att förstå sig på en systemkamera...




Tunika från Ginatricot och skärpet har jag rotat fram i mormors garderob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0