CHRISTMAS!!

GOD JUL! Fast julafton är snart över.. Jag kom fram 09.10 imorse med tåget från Åre. Sov hyffsat gott hela vägen i min snygga rosa Åre tjocktröja som jag fick av mina kusiner i julklapp. Har tagit massor av bilder uppe i Jämtland där det var otroligt kallt hela tiden. Ska lägga in massor senare.
Julafton har firats hos min farmor med faster och Per och pappa. Jätte mysigt hade vi, men jag var så trött så jag somnade i soffan och sov i en timme kanske, sen var det dags för julklappsöppning. Fick bland ananat min nyårsklänning, ett par skor med perfektion!! , 2 pyjamaser, pengar och massa strumpbyxor (farmor känner mig väl) Jag ska snart gå och lägga mig, med hopp om att slippa jobba imorgon.

Har fått reda på en jätterolig sak idag, men tänker hålla det för mig själv än så länge. Just in case :)




Outfiten var självklart svart, haha. Fodralklänning och en 3/4 dels kavaj liknande sak.
Den ena ringen har jag fått av mormor och den andra kommer från Rhodos, och guldringen är min ärvda vigselring av farfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0